Кошик
42 відгуків
В наличии велотренажеры TACX и WAHOOСезон продолжается!

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (50) 214-03-03
+380 (68) 797-65-77
+380 (50) 400-96-88

NEW! MERIDA ПОКРАЩУЄ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ

NEW! MERIDA ПОКРАЩУЄ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТУВАННЯ

Не можна вважати само собою зрозумілим, що робота двухподвесного MTB однаково хороша для рам всіх наявних розмірів. В нашому випадку, це досягнення високого інженерного мистецтва зветься: M. O. R. E. - „MERIDA Optimized Ride Engineering“

Існує безліч можливостей спроектувати задню стійку двухподвесного MTB. В контексті цього, одне з ключових питань – це розташування точки обертання важеля (rocker link) підвіски. Розташування ланцюга також має величезний вплив на взаємодію між силами приводу і системи підвіски. Таким чином, потрібно розібратися, які з 27 або 30 передач в основному використовуються: особливо для так званих «улюблених передач» це взаємодія має бути зведено до мінімуму. Інша потреба – індивідуальний розрахунок кута, при якому стійка підвіски приводиться в рух під впливом відхилення важеля підвіски (rocker link). Тільки після цього можуть бути досягнуті адекватні технічні параметри амортизації. Тому, наприклад, гоночний велосипед для кросскантрі і «длиноходный» All Mountain байк повинні бути спроектовані абсолютно різними способами, навіть якщо обидва і слідують однаковим базовим принципам. Всі ці аспекти беруться в розрахунок концепцією "M. O. R. E."

Частина системи підвіски, яка служить в якості «основи двухподвеса» не є визначальною, також не важливо одне-шарнірна», «багато-шарнірна» вона чи «VIP». Важливо інше: ефективність та успішність, з якими відповідна система реалізована, тому що будь-яке шасі повинно реагувати на нерівності грунту настільки чутливо, наскільки це можливо, в той час як вплив трансмісії повинна бути зведена до мінімуму. Ці дві характеристики здаються взаємовиключними. В 2012 модельному ряду, все двопідвіси MERIDA з ходом підвіски між 100 і 140 мм створені як «підтримувані одне-шарнірні» велосипеди. Незважаючи на цю поширену базову концепцію, моделі NINETY-NINE, ONE-TWENTY і ONE-FORTY функціонують абсолютно іншим чином. Для найкращого визначення всієї істотної інформації, наші експерти-розробники працюють у тісній співпраці з прорайдерами з MULTIVAN MERIDA BIKING TEAM. У той же час, вони взаємодіють з виробниками елементів підвіски, щоб знайти найкращу можливу конфігурацію серед десятків варіантів. Зусилля, результат якого велосипедисти відчувають буквально, тому що MERIDA дає вам M. O. R. E.!

ТЕХНОЛОГІЇ ВЕЛОСИПЕДІВ MERIDA

  DOUBLE CHAMBER TECHNOLOGY
Інтегроване ребро жорсткості поділяє високонавантажених карбонові труби на дві індивідуальних порожнини: за рахунок цього зростає жорсткість і міцність рами на удар.

12-142 THRU-AXLE
12 мм вісь з шириною дропаута 142: збільшена жорсткість та відмінне розташування ротора – для зняття колеса інструменти не потрібні

M. O. R. E. SUSPENSION
Merida Optimized Ride Engineering – двох-підвіс з чудово спроектованої кінематикою для конкретного застосування.

SMOOTH-WELDING
Зварні шви згладжені завдяки використанню спеціальної технології зварювання, що гарантує поліпшення зовнішнього вигляду без негативного впливу на якість з'єднання труб.

SHOTGUN 6061
Биовальная нижня труба для більшої міцності і жорсткості.

FLEX-STAY
Верхні і нижні пера Flex Stay з ефектом плоскої пружини поглинають нерівності дороги, забезпечуючи плавний рух і особливий комфорт.

CARBON FORK
Карбонова вилка з легкими, добре поглинають вібрацію, пір'ям з посиленого карбоном композитного матеріалу.

TFS TECHNO FORMING SYSTEM
Ефект від застосування технології TFS в цілому схожий з використанням гідроформінгу, але надання трубі заданої форми відбувається інакше. Формування відбувається за допомогою механічних маніпуляцій з зовнішніми поверхнями заготовки зі сплаву Racelite 6061. Використання цієї технології призводить лише до незначного спрощення профілів в кроссекциях і невеликого збільшення ваги рами, але суттєво впливає на ціну, дозволяючи поєднати сучасний дизайн і відмінні характеристики в рамах середньої цінової категорії.

HFS HYDRO FORMING SYSTEM
В процесі обробки труб за технологією HFS, тонкостінні заготовки труб з алюмінію Prolite 66 поміщаються у форму, після чого в них закачується гаряче масло під великим тиском. Під тиском масла відбувається формування труби по заданій формі. Можливості по формуванню профілю труб при використанні даної технології нічим не обмежені. Використання цієї технології дозволяє безперешкодно змінювати товщину стінок, форму і кроссекции заготовок зі сплаву PROLITE 66, створюючи легкі, міцні і жорсткі труби для застосування у всіх елементах конструкції велосипедних рам. Середня вага рами Merida HFS дорівнює всього лише 1500 грам, без втрат жорсткості і довговічності.

STRUCTURE ELEMENTS
Два, окремо виготовлених монококовых елемента приймають на себе підвищені навантаження в районі каретки і рульової труби, таким чином справляючись з високими навантаженнями і забезпечуючи максимальну надійність. Внутрішнє з'єднання «труба в трубі» забезпечує необхідну міцність, завдяки великому перекриття кінців нижньої труби з рульовим і кареточным вузлами. У місцях не настільки сильно піддаються високим навантаженням, як з'єднання верхньої труби з підсідельної, ми використовуємо техніку стикування труб без перекриття, так як це рішення дозволяє заощадити вагу.

FLOATING DISC
Важливою особливістю велосипедів Merida є нова система заднього гальма з плаваючим кріпленням другого покоління, яка повністю відокремлює роботу гальма від роботи задньої підвіски. Повністю зникає негативний ефект від гальмування, знижує чутливість задньої підвіски при активації заднього гальма. Крім того, плаваюче кріплення гальма позитивно впливає на торсіонну жорсткість заднього трикутника.

NANO MATRIX CARBON
В нових рамах Merida Nano-Matrix, карбонове волокно скріплюється за допомогою нового матеріалу, що складається з нано-молекул, що з'єднуються між собою як кільця лицарської кольчуги. Результат – на 40% більша міцність!

INTERNAL CABLE
Для досягнення елегантного зовнішнього вигляду, гальмівний трос і троси перемикачів проходять всередині рами. Завдяки нашими розрахунками, тертя троса аналогічно зовнішньої розведення, а установка не викликає жодних проблем.

MATTS TAPER TOP-TUBE
Вернхяя труба MATTS Shotgun має змінний перетин і виконана у вигляді звужується до задньої частини конуса, для більшої жорсткості і міцності - без придбання зайвої ваги!

AWS
Система Anti Wrinkle System дозволяє позбутися складок та інших дефектів на внутрішній частині карбонових рам. Завдяки спеціальним силіконовим вставок, які виймаються після закінчення створення рами, волокно розгладжується, за рахунок чого досягається ще більша міцність та жорсткість.

RACELITE 6061 ALUMINUM
Merida Aluminium Tig-welding Technology System: рами, виготовлені з алюмінієвого сплаву Racelite 6061 з допомогою роботизованої зварювання, з биовальной нижньою трубою Merida Shotgun.

PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM
PROLITE 66 TRIPLE BUTTED ALUMINUM Алюмінієві рами з потрійним баттингом, виготовлені з кращого сплаву Prolite 66.

LOCK-OUT
Блокування вилки або амортизатора – з допомогою вбудованого перемикача, розташованого на нозі вилки або на задньому амортизаторі дозволяє підвищити ефективність їзди в гору і стоячи.

REMOTE LOCK-OUT
Блокування вилки або амортизатора – не прибираючи рук з керма, з допомогою додаткової манетки, розташованої на кермі велосипеда Merida дозволяє зберігати контроль і не знімати руку з гріпсами для налаштування роботи підвіски під час гонки.

EGG-SHAPE HEADTUBE
Рульовий стакан овальної форми має базовий діаметр 50мм і розширюється до середини. Для точного управління і зниження негативних вібрацій.

K-MOUNT DROP-OUT
Двухболтовое кріплення для підніжки інтегровано в дропаут рами і дозволяє підвищити зручність установки підніжки для міських велосипедів, а також знизити загальну вагу.

FORK TRAVEL HARDTAIL
FORK TRAVEL HARDTAIL Індикація максимально допустимого ходу передньої підвіски у велосипедів Merida з передньої амортизаційної вилкою.

FRONT/REAR TRAVEL SUSPENSION
Індикація максимально допустимого ходу передньої і задньої підвіски у велосипедів Merida з двома підвісками.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner